Известие

Collapse
No announcement yet.

Ксенон проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ксенон проблем

    От няколко седмици на сам като превключвам къси-дълги и ксенона ми изгасва. Понякога левия, понякога десния. Меря акомулатора 12,5 волта. Меря на входа на ксенона 9,5 волта. Викам ще слагам реленца. Сложих ги. Пуснах кабел директно от акомулатора, но на управлението на релето останаха 9-те волта и пак изключват релетата.

    Може ли някой да измери при него на късите колко волта идва. Не знам от къде идва този спад на напрежението. Мислех, че допълнителните реленца няма да изключват, но....
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Малко не разбрах къде е 9 волта?
    При мен на фара има пад 0.2-0.3 волта спрямо зарядното напрежение.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      При мен на фара идват 9,5 волта. От там захранвам ксенона. Сега от там захранвам вече новот реле, а на ксенонва подавам директно от акомулатора. Но пак изключва. Ключа прекъсва за момент веригата към късите когато превключвам на дълги. При светкавица нямам такъв порблем. Мислех, че релето ще удържи този спад/прекъсване, но не го удържа.

      И ксенона ми трепери постояно. Като свети и трепти.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        ако верон са ти 9 волта след релетата начи нищо не си направил
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          От няколко седмици на сам като превключвам къси-дълги и ксенона ми изгасва. Понякога левия, понякога десния. Меря акомулатора 12,5 волта. Меря на входа на ксенона 9,5 волта. Викам ще слагам реленца. Сложих ги. Пуснах кабел директно от акомулатора, но на управлението на релето останаха 9-те волта и пак изключват релетата.

          Може ли някой да измери при него на късите колко волта идва. Не знам от къде идва този спад на напрежението. Мислех, че допълнителните реленца няма да изключват, но....
          Виж нагорял контакт (повишено съпротивление и от там пад на напрежение) - или превключвателя на кормилото или релето зад жабката (но неговите контакти май няма как да се видят) - релето е средното. Значи ако измериш на неговия куплунг напреженията , ще резбереш дали причината е до него , или пък след него.
          Добре е като мериш какво има на входа на управлението на ксенона, самото жици да са изключени от управлението и да мериш директно на жиците.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            ако верон са ти 9 волта след релетата начи нищо не си направил
            След релето са си 12. На входа на релето са 9.

            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
            Виж нагорял контакт (повишено съпротивление и от там пад на напрежение) - или превключвателя на кормилото или релето зад жабката (но неговите контакти май няма как да се видят) - релето е средното. Значи ако измериш на неговия куплунг напреженията , ще резбереш дали причината е до него , или пък след него.
            Добре е като мериш какво има на входа на управлението на ксенона, самото жици да са изключени от управлението и да мериш директно на жиците.
            Най-вероятно ключа е нагорял, защото като го бутна бавно фаровете изгасват и като го добутна до край чак тогава цъква релето в жабката. Просто исках с новото реле да избегна това прекъсване. Мислехм, че няма да реагира релето чак толкова на прекъсването, но явно му идва много.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              1

              колега,вземи от някои познат баластите и пробваи,ако не го прави значи баласти са дефектни

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от asoto Покажи съобщение
                колега,вземи от някои познат баластите и пробваи,ако не го прави значи баласти са дефектни
                Е хубаво ама и двата ли? Не е от баластите, защото аз чувам как релето изключва.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Най-вероятно ключа е нагорял
                  Нагорял едва ли. Щом има релета оригинално за фаровете. Може да е мръсен или износен просто...
                  А за 9-те волта- провери релетата на фаровете все пак.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Според мен проблема е в ключа,на стария служебен бус Ивеко имахме подобен проблем,и се оказа от лостчетоТва с трептенето го имаше и при мен,като бяха нови крушките,след 1 месец изчезна
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      След релето са си 12. На входа на релето са 9.



                      Най-вероятно ключа е нагорял, защото като го бутна бавно фаровете изгасват и като го добутна до край чак тогава цъква релето в жабката. Просто исках с новото реле да избегна това прекъсване. Мислехм, че няма да реагира релето чак толкова на прекъсването, но явно му идва много.
                      Сега като се замисля ми се струва че по вероятно ти е нагоряло релето, защото когато е само на къси тока минава през нормално затворения му контак, а той по мое мненине е по слабия
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                      Comment


                      • #12
                        Ще трябва да разглобя малко нещата и да измеря къде е прекъсването. А иначе ключа ми е малко разхалакан м/у другото. Отдавна му се каня да го сменя. Само да се окаже, че е от него.

                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Според мен проблема е в ключа,на стария служебен бус Ивеко имахме подобен проблем,и се оказа от лостчетоТва с трептенето го имаше и при мен,като бяха нови крушките,след 1 месец изчезна
                        Да ама моите крушки са на половин година. По скоро баластите са смотани.

                        П.С. Ксенона ми е този: http://www.hid.bg/product_info.php?c...2af2dfa7a9f65b
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Така... Не знам как при алфите, но при фиатите (при мен Браво) проблемът е следният.

                          Когато се получава така, значи инсталацията е стара, т.е. преди 2000 година. В такъв случай се преправя към тази от колите след тази година. При мен един колега от фиат форума ми го оправи този проблем. Има и тема по въпроса. Позволявам си да пусна и лунк към нея. Може да свърши работа! Успех!

                          ЦЪК
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от svetkos_ Покажи съобщение
                            Така... Не знам как при алфите, но при фиатите (при мен Браво) проблемът е следният.

                            Когато се получава така, значи инсталацията е стара, т.е. преди 2000 година. В такъв случай се преправя към тази от колите след тази година. При мен един колега от фиат форума ми го оправи този проблем. Има и тема по въпроса. Позволявам си да пусна и лунк към нея. Може да свърши работа! Успех!

                            ЦЪК
                            При алфата и късите и дългите си имат собствено реле.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              При мене пък като смених баласта с нов започна да трепти светлината.
                              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                              Comment

                              Working...
                              X